Samo deonica Koridora 11 od Uba do Lajkovca neće biti otvorena za saobraćaj krajem ove godine. A trebala je mnogo pre nego ostale deonice od Obrenovca do Čačka. Prva je započeta da se gradi i kad su svi očekivali puštanje u saobraćaj, stali su završni radovi. Ispostavilo se nekoliko godina kasnije najpre zbog navodno neplaćenih računa izvođačima, u prvom redu Putevima Užice. A onda, polovinom ove godine utvrđeno je da su radovi toliko loše izvedeni da je na pojedinim mestima, u dužini od 2,5 kilometara potrebna rekonstrukcija iznova.
Pre nekoliko dana je primećeno je da ima i novih, naknadnih oštećenja, pa je potrebno i njih sanirati. Tako deonica od Uba do Lajkovca mora još čekati na svečano presecanje vrpce. Među oštećenim mestima je i petlja kod Lajkovca na kojoj se naziru odroni.
-Do kraja godine pustićemo u saobraćaj deonice Koridora 11 od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, najverovatnije bez tunela iako se ulažu veliki napori da i on bude završen. Od Štavica do Čačka deonica je već puštena u saobraćaj, kaže Saša Stojanović, pomoćnik ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Na deonici od Uba do Lajkovca ne samo da za vikend nije bilo noćnih radova nego nije bilo radnika ni tokom dana. Mašine su stajale.
Radovi su izvođeni na deonici od Obrenovca do Uba i na ubskoj petlji gde su Kinezi i po kiši betonirali prostor kod naplatne rampe.
Nezvanično smo saznali da bi polovinom naredne godine mogla biti završena sada već čuvena deonica od Uba do Lajkovca koja će, kako sada stvari stoje koštati i više od 100 miliona dolara. Prvobitna šteta je procenjena na 9,5 miliona dolara. Sada će iznositi još više zbog naknadnih oštećenja na auto putu. Podsetićemo, ova deonica dužine 12,5 kilometara ulazi tako u devetu godinu gradnje.
LA.R.
Komentari su zatvoreni, ali trackbacks and pingbacks su dozvoljeni.