Internet novine
Nezavisne Internet novine valjevskog kraja

DIVČIBARE I BANJA VRUJCI CENTRI SRPSKOG TURIZMA

2.904

Izgradnjom hotela „Crni vrh“ i budućim sportskim centrom košarkaša Teodosića ali i najavljenim infrastrukturnim objektima, koje će finansirati država Srbija i grad Valjevo, Divčibare su odmah postale hit destinacija ovogodišnjeg Sajma turizma u Beogradu. Divčibare nisu i neće biti urbanistički izgrađene  kao što je Zlatibor  pa zahvaljujući i tome i blizini sa Beogradom i Novim Sadom privlače sve veći broj turista. U ove činjenice uverili su se u Turističkoj organizaciji Valjeva na ovogodišnjem Sajmu turizma. Valjevski štand sa modernom i dopadljivom postavkom na udarnom sajamskom mestu jedan je od najposećenijih na ovoj međunarodnoj manifestaciji.

– Najveće je interesovanje za Divčibare. Ne samo za „Crni vrh“ već i hotele „Divčibare“, „Maljen“, „Pepa“, „Heba“  i druge smeštajne objekte. Mlađi posetioci naročito se interusuju za skijaške terene i trajanje zimske sezone. Ništa manje, ljudi se raspituju i za Taorska vrela, Valjevske planine a posebno za Povlen i Medvednik. U centru interesovanja su i valjevski manastiri, klisura Gradac i Tešnjar.  Naša promocija na najvišem nivou i od velikog interesa za valjevski turizam, s ponosom govori  Ana Marković, direktorka Turističke organiozacije Valjevo.

Na valjevskom štandu promovisana su Jelićeva vina, manifestacija „Dani sremuša“, domaćinstvo Jovanovića iz Gornjeg Taora a deca iz udruženja „Zagrljaj“ pravila su pinjate sa simbolima grada Valjeva. Sve dane sajma na štandu su zajedno nastupali hoteli „Divčibare“ i „Heba“ i Centar dečjih letovališta.

Veoma uspešno na Sajmu turizma u Beogradu predstavila se i Turistička organizacija Mionice. Prema očekivanju, Banja Vrujci je destinacija za koju su gosti zainteresovani tokom cele godine a naročito leti zbog vrujačkih bazena i prirodno tople, lekovite mineralne vode. Mioničani su priredili degustacije domaće hrane, vina i rakije i oduševili posetioce svojim specijalitetima.

– Hrana je adut seoskih domaćinstava koja se bave turizmom. Čuli smo goste koji su hvalili seoske domaćine. Za nas je Sajam posebno značajan što imamo priliku da Mionicu predstavimo na internacionalnoj manifestaciji. Zato smo za ovu priliku prpremili potpuno nov vizuelni identitet Mionice. Mislim da smo tako uspeli da privučemo veliku pažnju posetilaca, konstatuje Bojana Glišić, mlada i ambiciozna direktorka Turističke organizacije Mionica.

Novom vizuelnom identitetu doprinose katalozi: „Sasvim neobična Mionica“, sa nesvakidašnjim turistčkim sadržajima, od Muzeja kamena, kuće čaja u Paštriću do Tkačkog dvora u Rakarima, „Etno vodič“, o putevima tradicije kroz Mionicu, „Priče iz muzeja“, među kojima je najviše onih iz Struganika gde je i rodna kuća vojvode Mišića. Urađena je i turistička mapa Mionice.

Zanimljivo je da na kraju svakog kataloga predsednik opštine Mionica Boban Janković poručuje:

– Mionica je mesto sa dušom,koje radosno dočekuje dragog gosta. Dobro došli u našu porodicu nasmejanog srca.

LA.R.

 

 

 

 

Komentari su zatvoreni, ali trackbacks and pingbacks su dozvoljeni.